TRANSPORT & LIVRARE

Livrarea se face prin diferite firme renumite de curierat, numai pe teritoriul Romaniei, in termen de 2-5 zile lucratoare de la plasarea cu succes a comenzii, la adresa specificata de dumneavoastra. Livrarea se face intre orele 9-17, in zilele lucratoare. In cazul unei Forte Majore livrarea poate intarzia.

Tariful de transport poate varia in functie de dimensiunea coletului.

TERMEN RETURNARE PRODUSE

Termenul de returnare al produselor achizitionate online este de 14 de zile de la receptionarea acestora de catre client, in baza O.G. 34 / 2014. Produsul se returneaza in ambalajul original insotit de documentele fiscale si certificatul de garantie, emise de catre societatea SMARTWASH BISTRITA.

Contravaloarea produselor va fi trimisa in contul bancar indicat de catre client in termen de 30 de zile.
Consumatorul are dreptul sa opteze o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile din O.G. 34 / 2014. In toate cazurile returnarii/inlocuirii produselor, costurile de transport pentru returnare/inlocuire sunt suportate de catre client.

Nu ne asumam obligatia de a primi sau schimba produsul daca este murdar, lovit, deteriorat sau agatat.
In cazul in care doriti sa returnati un produs va rugam sa ne instiintati printr-o sesizare scrisa prin email la adresa: contact@smartwashbn.ro

 

ADRESA RETURNARE COLETE

Expedierea produselor returnate se face de catre client la adresa: Bistrita, Strada Agronomului nr. 27, Bistrița in decurs de maximum 14 zile de la data primirii produsului. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

 

CONDITII RETURNARE

Costul direct al returnarii/inlocuirii produselor cade in sarcina clientului. Acesta cuprinde pretul transportului, al manipularii.
Obiectele de dimensiuni mici pot fi returnate si la unul dintre magazinele SMARTWASH BISTRITA.

 

SCHIMBARE PRODUSE LA COMANDA

Prin produs la comanda se intelege orice articol care a fost personalizat dupa preferintele clientului (dimensiuni: lungime, latime, inaltime, material de suprafata, etc.) conform art. 16 punct C din O.G. 34 / 2014.

In cazul in care produsele sunt atipice, de exemplu: 80/190, 195/205, etc.

Potrivit legislației în vigoare, Clientul este informat asupra faptului că, în cazul în care produsele a căror returnare se doreste prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice, agatare, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, Vânzătorul își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.